TRÀMITS

  • PROCEDIMENT DE SOL·LICITUD DE CERTIFICACIONS:
    1. Generar la taxa telemàticament:
      Enllaç al Generador Telemàtic de Taxes Model 046 de Conselleria
      – A l´apartat “Òrgan gestor”, seleccionar “INSTITUTS D´ALACANT”.
      – A l´apartat “Taxa”, seleccionar “Certificacions acadèmiques i certificats a l’efecte de trasllats”.
      – Polsar “Continua”.
      – Emplenar el formulari i polsar “Acceptar”.
    2. Imprimir les 3 còpies de les taxes.
    3. Abonar les taxes a qualsevol de les entitats bancàries indicades a la taxa.
    4. Enviar la còpia per al centre de la taxa pagada, al següent correu electrònic:
      03013339.secret@gva.es
      Indicar la direcció postal completa al mateix correu electrònic, si voleu rebre el certificat per correu postal ordinari.
    5. Recollida presencial del certificat o enviament per correu postal ordinari: Als 2 díes hàbils següents des de l´enviament del correu electrónic.
      Horari d´atenció al públic de la Secretaria del centre:

      Matins: De Dilluns a Divendres: De 09:00h a 13:30h.
      Vesprades: Dilluns i Dijous: De 15:00h a 16:45h.
      (Des de l´1 d´octubre fins al 31 de maig)